Merhaba, başvuru yapabilmek için süreç devam ediyor mudur? İnternette ve avukatlarda biraz bilgi kirliliği var gibi geldi. Babam için isim denklik belgesini aldık zaten makedonya doğumlu, doğum belgesini alabilmek için yakın zamanda makedonyaya gidip başvuru yapmayı düşünüyoruz. Süreç çok uzun sürecek belki ama önemli değil, Avukat ve danışmanlara pek fazla güvenemedim. Süreç devam ediyorsa başvuru için gideceğim, eğer etmiyorsa da boşuna maddi manevi yıpranmayalım isterim. Yardım ve destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.